Unibank1.gif (1397 bytes)

Pokaler
KFUM Idræt

Ny klubdragt

Vi har i år ønsket at alle spillere og ledere i klubben skulle have mulighed for at optræde i ens beklædning til alle kampe, og stævner.

Så derfor har vi sammen med nogle af vore sponsorer indkøbt en Paradedragt, som vil blive udleveret til samtlige spillere og ledere, fra ca. midt i April måned.

Eneste betingelse er at spillerne har betalt Kontingent til Ikast KFUM Fodbold inden dragten bliver udleveret.

Dragten er i princippet modtagerens, men den må ikke bruges til at have på under træning, kun til og fra træning og hvis du har lyst til at have den på  i  din fritid, så er det også ok.

Vi forventer at du vil behandle dragten så du til enhver tid kan repræsentere Ikast KFUM Fodbold på en god måde.

Den dragt vi tidligere har brugt kan stadig fås.

Vi har fået et godt tilbud, så du kan købe dragten incl. klublogo og med dit navn broderet for kun:

Børnestørrelser:          325,- kr

Voksenstørrelser:        350,- kr

Køb den hos Sports Partner, Strøget, 7430 Ikast.

Og den må du selvfølgelig bruge alt det du vil også under træning.

dragt4.gif (84848 bytes)