Unibank1.gif (1397 bytes)

Pokaler
KFUM Idræt

.

Vind "En romantisk aften" i Glashuset !

At være med til at passe kantinen giver i sig selv masser af gode oplevelser.

Igen i år er der også sport i det.

Alle der er med til at passe kantinen deltager i lodtrækningen om et gavekort til en værdi at
1.000 kr
. For hver kantinevagt man tager, får man et lod med sit navn med i bowler-hatten, når kantineleder Lars "Slagter" Sander trækker lod efter sæson'ens afslutning.

Så jo flere vagter du tager - jo større er din chance for at vinde "En romantisk aften" i Glashuset, hvor du som tak for indsatsen kan hygge dig med din partner. Vinderen får direkte besked umiddelbart efter lodtrækningen

Så tag telefonen og ring til Lars på 9725 2738 og meld dig som frivillig hjælper i kantinen. Om ikke for Lars', kantinens eller Ikast KFUM Fodbolds' skyld så for dine / jeres børns skyld. Eller måske endda for din og din partners skyld !